Shopping och BVC

Dagens förmiddag har ägnats åt BVC besök och sedan jakt efter skor till mig. Inga skor, förutom foppatofflor och ett par ballerina, passar fötterna just nu. Jag hoppas få tillbaka min vanliga skostorlek när all vätska försvunnit men till dess så behövs det skor som är mer promenadvänliga och varmare. Två (!!) storlekar fick jag gå upp för att skorna skulle passa. Jag som alltid varit så glad över mina 37:or (eftersom det oftast finns skor kvar i den storleken) fick nu köpa mig ett par 39:or. Nu är jag i alla fall redo för barnvagnspromander som det lär bli en del av i höst.
 
På BVC visade lilleman att mammas mat är bra mat. Han väger nu 3815 gram, vilket är 365 gram plus från förra veckan och är 52 cm lång, alltså tre centimeter längre än när han föddes. Det går i en rasande fart.
Vi har så fruktansvärt roligt här hemma åt Thures alla miner. De där bekymmersrynkorna kommer fram ganska ofta och får oss att skratta gott. Jag skrattade länge åt denna bild kan jag säga. Älskade lilla grodan. Kärt barn har många namn.
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Men sån liten goding! Vill så gärna träffa er.
Vi får ta en promenad någon dag. Kram

2012-08-27 @ 23:45:16
URL: http://www.mortill2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0