Dagarna rullar på

Jag hinner inte med dagarna. De bara rusar förbi och det är redan oktober. Höst på riktigt och bara två månader kvar till julen kan plockas fram. Längtar verkligen till den här julen. Thures första. Och så ska jag ta igen allt jag inte fick i mig från förra årets julbord pga illamåendet. Förra julen berättade vi för våra familjer att vi skulle ha bebis. Och i år finns han med vid firandet.
 
Dagarna är fyllda med påhitt, det är sällan vi bara sitter hemma och gör vi det är det ofta besök här hemma. Och jag gillart. Blir rastlös utan saker att göra. Denna vecka har vi t.ex. två månaders kontroll på BVC, babysmassage, förhoppningsvis promenad med Hanna och Jakob, shopping i Norrköping, bondeonsdag med Jenny m.m. planerat.

Idag ska vi hänga med min mormor, men först lite förmiddagsvila!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0