Shopping, Shopping

Igår for jag, Thure och mamma iväg till Norrköping för lite shopping. Lillemans garderob behövdes fyllas på och jag var på jakt efter byxor och vinterskor. Har inte haft ordentliga vinterskor på flera år då jag inte hittat några som fallit mig i smaken, har kört med Uggs, men de är ju mer sköna än snygga. Och jaktlycka blev det. Att enbart leva i leggins är nu ett minne blott. Underbart.
 
Mina stretchjeans och vinterboots.
Thures mormor passade på att skämma bort honom med bodys, byxor och en cardigan från Newbie som jag kollat på länge med som varit slut i stan. Några pyjamaser fick också följa med hem och de fina randiga byxorna, även de från Newbie.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga brallor, var hittade du dem? Bootsen var också snygga, har suttit ikväll och funderat på om jag skulle trivas i liknande, tycker det är himla snyggt på andra.

2012-10-06 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0