Torsdag

Jag har åkt på en nedrans förkylning. Trodde någonstans att jag skulle slippa höstförkylningen detta år då jag inte är omringad av elever som är sjuka titt som tätt. Men icke. Tyvärr verkar det som att Thure också fått lite av denna förkylning. Han nyser och hostar, hoppas det går över fort. Både på honom och på mig.
 
Tog oss trots lite förkylning till BVC idag för mätning och vägning. Strax över 5,5 kilo väger han nu och mäter 57 cm. Mötte sedan upp Hanna och lilla Jacob för en promenad.Det blev Djulörundan och Gatstubergsbacken för första gången sedan Thure föddes. Hujja, vad jag flåsade på toppen av backen. Hoppas återfå lite av konditionen snart. Lagom till lunch kom Micke från jobbet och stora lillebror dök upp. Blev en lyx(?)lunch i forma av hämtpizza.
 
Nu ska jag nog snart ta och väcka mina herrar här hemma. Den lilla sover i vagnen och den stora på soffan. Snart dags att börja med kvällens bestyr och sedan blir det Kockarnas Kamp innan sängen hägrar. Thure tog morgon tidigt i morse vilket innebär att jag (förhoppningsvis) lär slockna rätt tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0