Lördag hos Stenbergs

Dagarna flyter ihop känns det som. En lördag känns likagärna som en måndag eller tisdag. Men vad gör det egentligen.
 
Började dagen med en rejäl sovmorgon. Micke och Thure klev upp vid halv åtta och lät mig ligga kvar i sängen och sova. Klockan elva kom de upp igen och väckte mig. Den sovmorgonen tackar jag för. Den behövdes verkligen då jag sov rätt så dåligt i natt. Sedan har dagen rullat på här hemma med promenad i solen och städning. Vi avslutade dagen med kålpudding till middag och nu väntar sängen.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade in här på sidan!=)
Vad söt han är Thure, kul med tillökning i släkten!
Ha det gott!

2012-09-13 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0