Oprovade byxor

Idag har lilleman haft en mindre bra dag. Inte kommit till ro för att sova några längre pass vilket inneburit en ganska så ledsen liten bebis under eftermiddagen och kvällen. Nu sover han i alla fall gott och jag ska nog snart göra honom sällskap.
 
Vi tog en tur på stan idag, jag och Thure. Försöker desperat hitta några byxor som går på nu när kilona är för många. Men samtidigt vill jag inte lägga några större summor på dem eftersom jag hoppas gå ner dessa kilon. Hittade ett par på H&M. De ligger dock fortfarande kvar i påsen och väntas på att bli provade (för att prova kläder med en bebis i vagnen testade jag mig inte på). Jag tänker att så länge de ligger oprovade i påsen så kan jag ändå leva på hoppet om att de går på. Tyvärr är jag inte så säker på att dem gör det. Men hoppas kan man alltid.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad sägs om en promenad nästa vecka? Motion tillsammans!

Svar: Promenad låter kalas!
Madeleine

2012-09-21 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0